Sweden Any Swedes in here?

Sätter första reta sticket idag!

Har laddat upp med elektrolyter och fibrer i pulverform hehe. Förväntningarna är på topp kan man säga 🙂

Hej på er alla!

Hur går det för er i semestertider? Håller själv stenhårt på träningen, diet och reta planen. Vikten sakta men säkert åt rätt håll. Har som mål att landa på 80kg och se vältränad ut. Sen trappa ner dosering och gå av.

VaguenessStaunch said:

Sätter första reta sticket idag!

Har laddat upp med elektrolyter och fibrer i pulverform hehe. Förväntningarna är på topp kan man säga 🙂

Click to expand...
Har kört elektrolyter här varje dag med, var rädd för att bli uttorkad efter läst skräckhistorier 😅👍 Svettas ju redan extremt från början, reta har gjort det lite värre men inget galet faktiskt.

Carolus said:

Hej på er alla!

Hur går det för er i semestertider? Håller själv stenhårt på träningen, diet och reta planen. Vikten sakta men säkert åt rätt håll. Har som mål att landa på 80kg och se vältränad ut. Sen trappa ner dosering och gå av.

Click to expand...
Försöker köra på som vanligt; men får erkänna att det är svårare i semestertider. Särskilt när aktiviteter planeras, dagsresor osv när man har en tvååring.

Carolus said:

Hej på er alla!

Click to expand...
Det går faktiskt bättre än väntat i semestertider, men jag har å andra sidan inte haft någon vardag på GLP-1 ännu, bara semester haha 🙂 Lite mindre träning, men så blir det varannan vecka i vardagen också pga livet

Wenjo said:

Har kört elektrolyter här varje dag med, var rädd för att bli uttorkad efter läst skräckhistorier 😅👍 Svettas ju redan extremt från början, reta har gjort det lite värre men inget galet faktiskt.

Click to expand...
Haha varit extremt noga med vattenintag och så elektrolyterna varje morgon, får ju springa på toaletten hela tiden, men hellre hydrerad än uttorkat efter allt man läst!

Japp, samma här. Dricker vatten som en kamel och startar varje morgon med extra elektrolyter. Speciellt viktigt nu i värmen och på detta har jag en liten bieffekt av Reta att jag lätt får upp kroppsvärmen och svettas 🥵

Tja!

Tänkte lägga en första beställning strax men har läst en hel del om att man inte ska använda kinesernas BAC vatten. Så hur gör ni andra svenskar? kommer mest troligen bli reta och undrar vad jag ska ha för vatten till... Tacksam för andras tips. 🙂

retanoob123 said:

Tja!

Tänkte lägga en första beställning strax men har läst en hel del om att man inte ska använda kinesernas BAC vatten. Så hur gör ni andra svenskar? kommer mest troligen bli reta och undrar vad jag ska ha för vatten till... Tacksam för andras tips. 🙂

Click to expand...
Jag har köpt ifrån nederländerna, reinsupplies.shop är webbutiken.

Har kört kinesiskt bac också utan problem men kan man ta bort några risker för en extra hundring så varför inte 😅

Jag slänger inte mitt bac efter 30 dagar.. använder det tills det tar slut (i snitt 8-12 veckor baserat på vad jag tar)

Ett test som visar att vattnet fortarande är inom spec. efter 120 dagar.

715e19e144897826294d94b4eecafeb9df260265285201409fe4eec7b310161e.png

Only 28 Days?

USP <797> directs that multi-dose containers be discarded within 28 days of first puncture. We measured benzyl alcohol concentration in Hospira BAC water at days 0, 30, 60, 90, and 120 across three conditions. All three samples held within the literature-supported preservative range through day 120.

Image unavailable

www.peprecon.com

x3737 said:

Jag har köpt ifrån nederländerna, reinsupplies.shop är webbutiken.

Har kört kinesiskt bac också utan problem men kan man ta bort några risker för en extra hundring så varför inte 😅

Jag slänger inte mitt bac efter 30 dagar.. använder det tills det tar slut (i snitt 8-12 veckor baserat på vad jag tar)

Click to expand...
Tackar!

Har du någon erfarenhet av Reta eller vad kör du för stack? 😀

retanoob123 said:

Tackar!

Har du någon erfarenhet av Reta eller vad kör du för stack? 😀

Click to expand...
Tirz, Reta, cjc/ipa, dsip är det jag provat.

Tirz är min favorit helt klart.

Dsip märkte jag ingenting men kanske kör en cykel till efter semestern

x3737 said:

Tirz, Reta, cjc/ipa, dsip är det jag provat.

Tirz är min favorit helt klart.

Dsip märkte jag ingenting men kanske kör en cykel till efter semestern

Click to expand...
Tackar, vad var fördelarna med Tirz istället för Reta?

Btw vill inte kladda ner tråden, går det att skicka privata meddelanden här?

retanoob123 said:

Tackar, vad var fördelarna med Tirz istället för Reta?

Btw vill inte kladda ner tråden, går det att skicka privata meddelanden här?

Click to expand...
Med tirz mår jag bara bra. Känner mig nöjd och går ner i vikt ca 0.5-1kg i veckan. Inga biverkningar. Inget sötsug. Nära till mättnad.

Med reta upplevde jag typ ingen viktminskning och aptiten var betydligt mer påtaglig än tirz. Hoppade mellan förstoppad och rännskita. Hjärtklappning/ångest för minsta motgång och allmänt kasst/nerstämd i humöret. Inte min grej helt enkelt. Kanske provar att ta en liten dos ihop med tirz men inte sålänge tirz flyter på 👍 är ju alldeles för mycket smålänning för att kasta kit’et 😂

Jag har använt BAC från kina utav två olika säljare, inga problem. Köpte sedan ampuller från Indien och dem funkade precis lika bra. Ska inte säga att detta med Hospira är en överdriven hype, men efter 6 månader som aktiv här så har inte JAG haft några problem alls.

Kör just nu reta, cjc/ipa och ghkcu. Reta är en självklar märknad från dag ett, cjc/ipa känner jag av men kan inte säga säkert förrän om 8v då jag kollar blodvärden igen.

Gkhcu vet jag faktiskt inte. Har bränt sönder mig på sjön som varje sommar, denna sommaren har jag dock inte fjällat av någon anledning. Kanske hjälper ghkcu huden tillräckligt?`Eller så är det enbart placebo.

Wenjo said:

Jag har använt BAC från kina utav två olika säljare, inga problem. Köpte sedan ampuller från Indien och dem funkade precis lika bra. Ska inte säga att detta med Hospira är en överdriven hype, men efter 6 månader som aktiv här så har inte JAG haft några problem alls.

Kör just nu reta, cjc/ipa och ghkcu. Reta är en självklar märknad från dag ett, cjc/ipa känner jag av men kan inte säga säkert förrän om 8v då jag kollar blodvärden igen.

Gkhcu vet jag faktiskt inte. Har bränt sönder mig på sjön som varje sommar, denna sommaren har jag dock inte fjällat av någon anledning. Kanske hjälper ghkcu huden tillräckligt?`Eller så är det enbart placebo.

Click to expand...
Ampuller från indien låter intressant, hur funkar det?

Jag har tänkt beställa Hospira men det verkar ta slut ofta och gå upp i pris rätt hårt

VaguenessStaunch said:

Ampuller från indien låter intressant, hur funkar det?

Jag har tänkt beställa Hospira men det verkar ta slut ofta och gå upp i pris rätt hårt

Click to expand...

49eca1e61d622a7aa5ae9b2302cc0d771791704e6426f551ede61f63703e2297.png

Bacteriostatic Water (BAC Water) | Sterion Supply

Premium bacteriostatic water with fast shipping across Europe. Available in 50ml vial with documented quality and reliable EU supply.

dc944ac34cc84bb79e5dfaf62bd29fe1cc1b5f5342d48026ca942a49f518a60a.png

sterion-supply.com

136f0e962e484b7823fc1f305c2ad50f654b9c94dab11d6a8a5d100273f8514c.png

Supply Store

Please click the link to complete this form.

974b447701e8f339ae789e6712573f09ddd9006522e26a9c1f193b1202640ad3.png

peptidesupplies.de

Tja gott folk, gick på mounjaro i några månader via vårdcentral, blev otroligt dyrt i längden, så tänkte prova mig på att beställa tirz via den inte så vita marknaden.

Hittade en leverantör som har ett lager i tyskland med tirz inne och tänkte beställa hem det, som jag förstått det är sålänge det rör sig inom eu har man inget att vara orolig för, eller har jag fel?

Tjockis123 said:

Tja gott folk, gick på mounjaro i några månader via vårdcentral, blev otroligt dyrt i längden, så tänkte prova mig på att beställa tirz via den inte så vita marknaden.

Hittade en leverantör som har ett lager i tyskland med tirz inne och tänkte beställa hem det, som jag förstått det är sålänge det rör sig inom eu har man inget att vara orolig för, eller har jag fel?

Click to expand...

Välkommen! Alltså beställer du från Kina kommer det också via Tyskland på något sätt genom deras reshipping partner och du behöver inte hålla på med tull och tullavgift. Bara att det tar typ en vecka längre men det är så mycket billigare att köpa via Kina istället.

Tjockis123 said:

Click to expand...
Ska du bara köpa ett kit med tirz så är EU-lager bra altenativ, de kostar lite mer per kit, men frakten är billigare så det kanske jämnar ut sig.

Oftast går paketet genom tyskland men av en säljare gick det genom danmark och det tog bara 7 dagar med leverans totalt.

Jag sitter med 6 kit tirzepatide hemma så jag klarar mig några år på de.

flipperdosan said:

Ska du bara köpa ett kit med tirz så är EU-lager bra altenativ, de kostar lite mer per kit, men frakten är billigare så det kanske jämnar ut sig.

Oftast går paketet genom tyskland men av en säljare gick det genom danmark och det tog bara 7 dagar med leverans totalt.

Jag sitter med 6 kit tirzepatide hemma så jag klarar mig några år på de.

Click to expand...
Ja, jag tänkte att jag ska börja med ett kit, bör räcka ett år, hamnar på runt 2100 med frakt, känns värt att ta det, kostar runt 150 mindre att ta det från kina när det bara är ett kit, men pga omständigheter är jag extra paranoid gällande att bli flaggad i tullen. Även om man inte blir dömd för något.

Och fungerar det bra och jag känner att det slår rätt lär jag beställa in 3-4 kits till så har man i några år.

Back