INTRO Hej från Sverige

SwarowSkye

Explorer
Reaction score
0
Hej

Jag är nybörjare på allt det här och också väldigt ny när det gäller forum, vilket du kommer att märka.

Jag är här för att hitta bättre information om allt detta, jag har kommit fram till att informationen på reddit och liknande inte räcker för att jag ska kunna fatta ett välgrundat beslut om vad jag ska göra med min kropp.

Jag går till gymmet 3-4 gånger i veckan och har gjort det ett tag nu.

Letar efter information om läkning av skador och några fusk-koder för viktnedgång 🙂

Jag är glad att jag hittade den här platsen!

Hey there, and welcome aboard! There's a huge amount of material to dig through on this site, so hopefully you enjoy going through it all! 🙂

SwarowSkye said:

Hej

Jag är nybörjare på allt det här och också väldigt ny när det gäller forum, vilket du kommer att märka.

Jag är här för att hitta bättre information om allt detta, jag har kommit fram till att informationen på reddit och liknande inte räcker för att jag ska kunna fatta ett välgrundat beslut om vad jag ska göra med min kropp.

Jag går till gymmet 3-4 gånger i veckan och har gjort det ett tag nu.

Letar efter information om läkning av skador och några fusk-koder för viktnedgång 🙂

Jag är glad att jag hittade den här platsen!

Reddit has its merits, sure, but in this particular area it can only get you so far. Honestly, when I scroll through related posts, I wonder whether half of them are bots. A few weeks ago I began Reta, and the results so far have been decent. It hasn't wiped out my appetite, just turned the volume down a bit, so I can still eat whenever I feel like it. In roughly 3.5 weeks, training 3-4 times per week, I've dropped 15lbs. I'm thinking about introducing BPC157 next, to see if it helps with an old shoulder injury. From everything I've come across, the signs look encouraging. Best of luck with your journey.

Back