INTRO Groeten uit Nederland

Mrdollar

New member
Reaction score
0
Hoi allemaal! 👋

Ik ben 42 jaar en kom uit Nederland. Ik ben sinds kort geïnteresseerd in peptides en ben me er steeds verder in aan het verdiepen.

Ik ben hier vooral om veel mee te lezen, ervaringen van anderen te leren kennen en zoveel mogelijk kennis op te doen. Ik gebruik momenteel Reta en ben daar in 5 weken tijd 8 kg mee afgevallen op 0,5mg per week. Dat heeft mijn interesse in peptides alleen maar groter gemaakt en ik wil me er graag verder in verdiepen.

Er is ontzettend veel informatie te vinden en ik merk dat dit forum een mooie plek is om van mensen met meer ervaring te leren. Ik hoop de komende tijd veel interessante discussies en ervaringen te kunnen lezen. 😊

Groetjes

Welkom landgenoot, leuk je hier te zien!

Soortgelijke ervaring hier met reta, al is het nu wel iets afgenomen voor mij, maar blijft mooi spul. Als je ooit een keer wilt sparren over iets, let me know!

Ik zie dat je 't dutchies topic al hebt gevonden, maar tegen het zelfde probleem aan loopt als ik 😛

Peptoman said:

Welkom landgenoot, leuk je hier te zien!

Soortgelijke ervaring hier met reta, al is het nu wel iets afgenomen voor mij, maar blijft mooi spul. Als je ooit een keer wilt sparren over iets, let me know!

Ik zie dat je 't dutchies topic al hebt gevonden, maar tegen het zelfde probleem aan loopt als ik 😛

Click to expand...
Dankjewel, jij ook welkom! Ik heb inmiddels verhoogd naar 1 mg, omdat ik merkte dat ik weer wat meer honger kreeg. Ik val gelukkig nog steeds elke week af. Inmiddels zijn we weer een paar dagen verder en het gaat top!

Back